sobota, 5 marca 2016

#4Trochę przyrody,Pasja

Witam wszystkich!
Dzisiaj postaram się opowiedzieć trochę o moich pasjach,życie było by łatwiejsze jeśli miałabym tylko jedną,ale niestety nie umiałam się zdecydować.
Na 1 miejscu oczywiście stawiam fotografie,pomimo tego ,że własnym aparatem zdjęcia robię od świąt 2015 to fotografią interesowałam się od 10-tego roku życia.Zdjęcia przywołują pozytywne emocje,przypominają o dobrych momentach,są wspaniałym sposobem na uchwycenie chwili.Sama przed aparatem nie czułam się zbytnio dobrze,stresowałam się ,nie wiedziałam jak pozować czy ułożyć twarz,zwykle efekty końcowe nie podobały mi się w 100% chociaż do końca nie wiem czy to przez moje już nieistniejące kompleksy czy przez brak kontaktu z fotografem.Jako cel objęłam sobie że będę utrzymywać tyle kontaktu z modelem ile się da,żeby mógł poczuć się komfortowo przed obiektywem.
Kolejną pasją jest sport.Uwielbiam koszykówkę chociaż przez długi czas tylko oglądałam,ale jednego dnia stwierdziłam-koniec!Nie może być tak dalej i muszę zacząć się ruszać,spodobało mi się to,kupiłam buty i zaczęłam chodzić na treningi,świetne zajęcie czasu i pomimo tego że nie jestem super dobra,to i tak przynosi mi to wiele radości,ciągle się uczę,próbuje doskonalić.
Pomimo treningów z koszykówki,staram się utrzymywać zdrowy tryb życia i ćwiczyć w domu :)
Pamiętam też że od przedszkola kochałam rysować,kiedy mogłam chwytałam kredki i pochłaniało mnie to na kilka godzin dziennie,następnie ,kiedy podrosłam chciałam szkicować i nawet dobrze mi to wychodziło ale niestety porównywałam moje prace z rysunkami osób starszych lub takich które widywałam w internecie,odłożyłam ołówek i wiem teraz że było to dużym błędem.Człowiek doskonali swoje umiejętności całe życie,gdybym się wtedy nie poddała teraz może byłabym o stopień wyżej-kto to wie :)
















1 komentarz:

  1. Uwielbiam koty i psy ! *_*

    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń