czwartek, 3 marca 2016

#3Sesja-Patrycja,przemyślenia

Hej wszystkim!
Postanowiłam że posty będą udostępniane regularnie co piątek.Dzisiejszy poważny temat to pytanie:
"Za co siebie lubisz, co chcesz w sobie zmienić?"
Właśnie!Ile razy zastanawialiście się co by było gdybyśmy byli kimś innym pod względem charakteru,lub gdybyśmy inaczej wyglądali.Wyobraź sobie teraz ,że wstajesz rano i widzisz w lustrze kogoś zupełnie innego,co byście zrobili jak byście zareagowali?Ja osobiście nawet nie chce teraz myśleć o tym żeby być kimś innym,wiadomo mam swoich idoli,swoje inspiracje do których dążę,ale ciągle jestem sobą.Kiedyś marzyłam żeby być starsza,mieć świetną sylwetkę bez ćwiczeń,ale po co?Doszłam do wniosku ,że moje zadręczanie się nie miało najmniejszego sensu bo każdy z nas jest inny na swój sposób,przez to jesteśmy wyjątkowi.Wyobraź sobie gdyby każdy na ulicy wyglądał tak samo,gdzie różnorodność,co w tym ciekawego...no właśnie,zupełnie nic.
Zaakceptuj siebie takim jakim jesteś,co możesz zmienić na lepsze-zrób to,idź na trening,naucz się dobrze rysować,cokolwiek co daje ci radość,doskonal siebie.Są rzeczy których nie da się zmienić,może uważasz że jesteś za niski lub za wysoki,albo masz nie taką twarz, zaakceptuj to że jesteś inny.
Codziennie patrz w lustro i szukaj zalet,nie mów że ich nie ma,kochaj siebie,kochaj swoje ciało.
Moja modelka nie jest wysoka,ale zaraża pozytywną energią,nie przejmuje się tym że ma niedługo 20 lat i 1.51 wzrostu ,ja np mam niedługo 16 lat i 1.72 wzrostu-popatrz,każdy jest inny :)









Do następnego!

1 komentarz:

  1. Genialna sesja. :)
    Obserwacja za obserwacja? Jak coś daj mi znać w komentarzu na moim blogu.
    http://louise-queen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń